اخبار, مقالات

قفسه حبوبات | جاحبوباتی

قفسه حبوبات | جاحبوباتی

قفسه حبوباتی فروشگاهی یا جاحبوباتی یک نوع از قفسه فروشگاهی می باشد که کاربردهای فراوانی در انواع فروشگاهها ، مراکز فروش خشکبار ، عطاری ها و سوپرمارکت ها دارد.قفسه جاحبوباتی نوعی قفسه است که با ایجاد باکس هایی فضای مناسبی جهت چینش و نمایش انواع حبوبات ، ادویه جات و شکلات و کالاهای مشابه قرار می دهد.

قفسه حبوباتی یا جا حبوباتی نوعی قفسه فروشگاهی هایپری می باشد که دارای دو عدد پایه بوده و کفی قفسه فروشگاهی روی پایه ها قرار می گیرد و با توجه به نیاز فروشگاه دار، تعداد طبقات قفسه جاحبوباتی اختیاری بوده و می توان با توجه به نیاز فاصله بین طبقات را کم یا زیاد کرد.

 

انواع قفسه حبوباتی

قفسه حبوباتی یا جاحبوباتی که نوعی قفسه هایپری به حساب می آیند، مانند قفسه هایپری دارای سه مدل می باشند:

  • قفسه حبوباتی دیواری
  • قفسه حبوباتی خودایست یکطرفه
  • قفسه حبوباتی خودایست دوطرفه

قفسه حبوبات

قفسه حبوباتی دیواری

 

این قفسه جاحبوباتی مناسب نصب بر روی دیواره های فروشگاه می باشد.پایه های قفسه حبوباتی دیواری به دیوار نصب شده و کفی حبوباتی روی پایه ها قرار می گیرند.قفسه حبوباتی دیواری را می توانید روی هر دیواری از فروشگاه که نیاز است نصب کنید.این جاحبوباتی به دلیل اینکه به دیوار می چسبد فضای بسیار کمی را از فروشگاه شما اشغال می کند.

ارتفاع پایه های قفسه حبوباتی دیواری ۱۲۰،۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰،۳۰۰ می باشد.

 

قفسه حبوباتی خودایست یکطرفه

 

استفاده از این قفسه حبوباتی در فضاهایی که امکان نصب قفسه به دیوار وجود ندارد و یا اینکه می خواهید هرچند وقت یکبار جای قفسه را تغییر دهید بسیار مناسب است.این قفسه جاحبوباتی به صورت خودایست بوده و برای نصب آن نیاز به پیچ کردن پایه قفسه به دیوار نیست.برای پایه قفسه حبوباتی خودایست یکطرفه از پایه قفسه خودایست هایپری استفاده می شود که به شکل L بوده و دارای ارتفاع های ۱۴۵،۱۷۵،۲۱۰،۲۴۰ سانتیمتر می باشد.

 

قفسه حبوباتی خودایست دوطرفه وسط فروشگاهی

 

قفسه حبوباتی خودایست دوطرفه وسط فروشگاهی مناسب فروشگاه هایی با فضای بزرگ می باشد.در این فروشگاه ها بوسیله قفسه وسط فروشگاهی دوطرفه می توان فضای فروشگاه را به چند بخش و چند راهرو مجزا تقسیم کرد و از هر دوطرف قفسه برای به نمایش گذاشتن کالا ها استفاده کرد.

پایه قفسه جاحبوباتی دوطرفه به شکل T برعکس بوده و برای نصب آن به هیچ پیچ و مهره ای نیازی نیست.

در هر دوطرف این قفسه شما می توانید کفی حبوباتی را قرار دهید و از هر دوطرف قفسه حبوباتی برای نمایش و چیدمان حبوبات و ادویجات در فروشگاه خود استفاده کنید.

پایه قفسه حبوباتی خودایست دوطرفه از نوع پایه قفسه هایپری می باشد و در ارتفاع های ۱۴۵،۱۷۵،۲۱۰،۲۴۰ سانتیمتر تولید می شود.

 

کفی قفسه حبوباتی

 

کفی قفسه جاحبوباتی به صورت مکعبی با عرض و عمق ۳۵ سانتیمتر می باشد تا حجم بالایی برای نگهداری حبوبات و ادویه جات را در قفسه جاحبوباتی ایجاد کند.به منظور دید بیشتر از کالاهای داخل قفسه جاحبوباتی ، در قسمت مقابل کفی قفسه حبوباتی ،شیشه تعبیه شده است .

کفی قفسه حبوباتی دارای طول ۹۰ سانتیمتر می باشد.به منظور استفاده بهینه تر از فضای قفسه حبوباتی ، کفی قفسه جاحبوباتی در سه مدل یک قسمته، دو قسمته و سه قسمته در بازار موجود می باشد تا شما بتوانید تنوع کارها را در هر طبقه از قفسه حبوباتی به دلخواه کم یا زیاد کنید.

جنس قفسه حبوباتی از فولاد سیاه بود و رنگ آن از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد. کفی قفسه حبوباتی به رنگ سفید و پایه قفسه جاحبوباتی در دو رنگ قرمز و سفید تولید می شود.

 

جهت مشاوره و خرید قفسه حبوباتی با مشاوران ما در پاپکو شلف تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *