اخبار, مقالات

قفسه انباری صنعتی

قفسه انباری صنعتی

قفسه انباری صنعتی

 

قفسه بندی در انبار صنعتی یکی از مهمترین کار ها در تجهیانبار صنعتی می باشد که ارتباط مستقیم با کارایی و نظم انبار دارد.قفسه انباری صنعتی نوعی قفسه فلزی است که در انبار های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

قفسه انبار | انواع قفسه بندی انبار | قفسه فلزی انباری

 

امروز قفسه بندی انبار ها در فضای محدود امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.قفسه بندی انبار در نظم و استفاده بهینه از فضای انبار بسیار مهم است برای همین انواع مختلفی از قفسه انبار تولید و در بازار به فروش می رسد.
در انباری ها با توجه به اجناس و وزن و حجمی که قرار است بر روی قفسه ها بارگزاری شود، نوع سیستم قفسه بندی تفاوت پیدا می کند.
قفسه انبار موجود در بازار با توجه به نیاز انباری ها دارای مدل های مختلفی می باشد که هر کدوم ویژگی های خاص خود را دارند.
انتخاب نوع قفسه بندی انبار کاملا به شرایط انبار شما ، اینکه چه کالایی را قرار است بر روی قفسه انبار قرار دهید و فضای انبار جهت قفسه بندی بستگی دارد.

 

 

 

قفسه صنعتی | قفسه بندی انبار صنعتی

قفسه صنعتی معمولا در انبار های صنعتی که میزان و حجم بار بسیار بالا است، مورد استفاده قرار می گیرد.قفسه صنعتی از آهن های با ضخامت بالا ساخته شده تا جوابگوی نیاز انبار های صنعتی باشد.در انبار صنعتی معمولا کالاهای صنگین و حجیمی بارگزاری می شود و لذا در قفسه بندی انبار صنعتی باید به این نکته توجه داشت که قفسه انبار انتخابی دارای استحکام بالا و طول عمر بالایی باشد تا از بروز خسارت های احتمالی به انبار در آینده جلوگیری شود.

 

قفسه انباری صنعتی

خرید قفسه انبار صنعتی | قیمت قفسه انباری صنعتی

 

برای خرید قفسه انبار باید به نکاتی توجه کرد، از جمله فضای انبار که قرار است قفسه بندی انجام گیرد یا نوع کالا و وزن کالایی که می خواهید بر روی قفسه انباری قرار دهید.
میزان فضای انبار نیز از جمله گزینه هایی است که به هنگام قفسه بندی انبار باید مورد توجه قرار گیرد و برای استفاده بهینه از فضای انباری ، نقشه متناسب با فضای انباری کشیده شود.
توصیه ما این است که قبل از خرید قفسه انباری ، تمامی نکات را در نظر گرفته و حتما با مشاوران با تجربه در زمینه قفسه بندی انباری مشورت کنید تا بتوانید بهترین قفسه بندی را برای فضای انبار صنعتی خود داشته باشید.

 

 

 

قیمت قفسه انبار صنعتی

از انجایی که قفسه صنعتی از آهن ساخته می شود و به آن قفسه فلزی نیز گفته می شود، قیمت این قفسه فلزی ارتباط مستقیمی با قیمت روز آهن و میزان آهن مصرفی به هنگام ساخت این قفسه انباری دارد.هرچقدر ابعاد قفسه فلزی انتخابی ما بزرگتر باشد یا قفسه انباری با ضخامت بالاتری را انتخاب کنید، میزان آهن مصرف شده برای قفسه فلزی بیشتر بوده و قیمت آن نیز افزایش می یابد.
به همین علت است که زمانیکه شما قیمت قفسه را از همکاران ما می پرسید، آنها طول ، عرض و ارتفاع قفسه را از شما می پرسند تا بتوانند قیمت قفسه انباری را محاسبه کرد و قیمت درستی از قفسه به شما ارائه دهند.

 

 

 

انواع قفسه انبار صنعتی

قفسه انباری صنعتی نیز با توجه به نوع انبار و فضای انباری صنعتی ، دارای مدل های مختلفی می باشد.قفسه انباری ایزی راک، قفسه انباری پیچ و مهره ، قفسه انباری پانل راک ، قفسه انباری پالت راک ، قفسه انباری درایوین راک ، قفسه انباری راک بالکن دار ، قفسه بازویی نمونه هایی از قفسه انباری موجود در بازار می باشند که در دسته قفسه انباری صنعتی قرار می گیرند و در قفسه بندی انباری از آنها استفاده می شود.

 

برای خرید انواع قفسه انباری و قفسه صنعتی می توانید با مشاوران ما در پاپکو شلف تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *