اخبار, مقالات

قفسه انباری پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره ای

قفسه انباری پیچ و مهره ای

یکی رایج ترین و متداول ترین نوع سیستم های قفسه بندی ، قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای است.قفسه های انباری پیچ و مهره ای کاربردهای فراوانی در زندگی ما دارند به طور نمونه در اکثر انباری منازل ، داروخانه ها و بایگانی ها از قفسه انباری پیچ و مهره ای استفاده می شود.
قفسه پیچ و مهره ای که بیشتر رنگ طوسی آن را شما در مکان های مختلف دیده اید از قفسه های قدیمی و البته پرطرفدار می باشد که در اکثر انباری ها،کارگاه ها و حتی کتابخانه ها و بایگانی ها مورد استفاده قرار می گیرد که با نام های مختلف نظیر قفسه فلزی و قفسه مشبک نیز شناخته می شود.

 

 

اجزاء قفسه پیچ و مهره ای

قفسه انباری پیچ و مهره ای تشکیل شده از کفی یا صفحه قفسه به عنوان طبقات قفسه ، ستون یا نبشی قفسه پیچ و مهره ای به عنوان پایه قفسه و پیچ و مهره به عنوان اتصال دهنده کفی و نبشی قفسه.
از آنجایی که تحمل بیشتر وزن بار در قفسه ها بر روی کفی قفسه می باشد، ضخامت و مقاومت کفی قفسه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.به همین جهت به هنگام خرید قفسه پیچ و مهره ای اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، میزان باری است که می خواهید بر روی هر طبقه از این قفسه فلزی قرار دهید.

 

قفسه پیچ و مهره ای

میزان تحمل بار قفسه پیچ و مهره ای

همانطور که در بالا میزان باری که هر طبقه از قفسه پیچ و مهره ای می تواند تحمل کند، ارتباط مستقیمی به ضخامت صفحه و نبشی قفسه فلزی شما دارد.
هر چه ضخامت صفحه قفسه و نبشی قفسه بیشتر باشد، میزان باری که می توانید بر روی قفسه قرار دهید بیشتر است.
در فروشگاه پاپکو شلف، کفی قفسه پیچ و مهره ای با دو ضخامت ۰.۷ میلیمتر برای بارهای تا ۷۰ کیلوگرم درهر طبقه و ضخامت ۰.۹ میلیمتر برای بار های تا ۱۰۰ کیلوگرم در هر طبقه عرضه می گردد.ضخامت نبشی قفسه پیچ و مهره ای موجود در فروشگاه پاپکو شلف نیز به ترتیب ۱.۵ و ۲ میلیمتر می باشد.
جنس قفسه پیچ و مهره ای
قفسه پیچ و مهره ای از فولاد سیاه ساخته شده به همین جهت دارای استحکام بالایی در برابر بارهای سنگین و ضربدیدگی دارد.

 

 

رنگ قفسه انباری پیچ و مهره ای

رنگ استفاده شده در این نوع قفسه فلزی از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد.
رایج ترین رنگ استفاده شده برای قفسه پیچ و مهره ای،رنگ طوسی می باشد به گونه ای که برخی این قفسه را با نام قفسه پیچ و مهره ای طوسی می شناسند،اما رنگ سفید این قفسه نیز در فروشگاه پاپکو شلف موجود می باشد.

 

قفسه پیچ و مهره رنگی

ابعاد قفسه پیچ و مهره ای

قفسه انباری پیچ و مهره ای در ابعاد خاص و استاندار تولید شده و شما با توجه به فضای که می خواهید قفسه بندی کنید، می توانید نزدیک ترین اندازه به ابعاد مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
ارتفاع نبشی های قفسه پیچ و مهره ای به ترتیب ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۰۰ سانتیمتر
طول صفحه های قفسه پیچ و مهره ای ۷۰، ۸۰، ۹۵ سانتیمتر
عمق صفحات پیچ و مهره ای ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ سانتیمتر می باشد.

 

بیشتر بدانیم: نحوه نصب قفسه پیچ و مهره ای

 

فاصله طبقات پیچ و مهره ای

تعداد طبقات قفسه پیچ و مهره ای اختیاری بوده و فاصله بین این طبقات باتوجه به نیاز مصرف کننده تنظیم شده و این فاصله قابل تغییر می باشد.

 

نصب قفسه پیچ و مهره های

نصب قفسه پیچ و مهره ای کار ساده ای بوده و اگر شما اندکی با مسائل فنی آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید این قفسه را رانصب کنید.

نحوه اتصال اجزاء قفسه پیچ و مهره ای با پیچ و مهره می باشد.این قفسه فلزی خودایست می باشد اما به جهت ایستایی بیشتر قفسه می توانید آن را به وسیله پیچ و مهره به دیوار مهار کنید.

 

 

قیمت قفسه پیچ و مهره ای

 

قیمت قفسه های پیچ و مهره ای به عواملی نظیر ضخامت صفحه قفسه پیچ و مهره ای ، ضخامت نبشی قفسه ، طول و عرض صفحه قفسه ، ارتفاع قفسه و تعداد طبقات در خواستی بستگی دارد.

 

جهت مشاوره و استعلام قیمت قفسه پیچ و مهره ای می توانید با مشاوران ما در پاپکو شلف تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *