اخبار, مقالات

پالت ابزار چیست

پالت ابزار پلاستیکی

پالت ابزار چیست

 

پالت ابزار وسیله ای برای نظم دهی ونگهداری ابزار های کوچک و بزرگ می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.پالت ابزار های موجود در بازار در انواع و جنس های مختلف و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد.ازانواع مختلف پالت های ابزار موجود در بازار می توان به پالته ای ابزار کشویی، پالت ابزار پایه دار و پالت زیر بار اشاره کرد.

 

 

جنس پالت ابزار

 

معمولا پالته ای ابزار را از پلاستیک با کیفیت پلی پروپیلن می سازند تا هم وزن سبکی داشته باشند و هم دارای کیفیت مناسب و استحکام نسبتا بالایی در برابر فشار و سرما و گرما جهت استفاده در شرایط مختلف را دارا باشند.در برخی از انواع این پالت ها در قسمت اضلاع مختلف آن رگه هایی جهت تقویت پالت به کار رفته شده است.

 

 

نحوه اتصال پالت ابزار

پالت ابزار های پلاستیکی قابلیت اتصال به یکدیگر به صورت عمودی را دارا هستند و شما می توانید تعدادی زیادی از این پالت ابزار ها را به صورت عمودی و افقی در کنار یکدیگر قرار دهید.در برخی از انبارها به جهت پیشگیری از جابجایی و لغزش پالت ها و ابزار های درون آنها، پالت های ابزار پلاستیکی را داخل قفسه فلزی قرار می دهند.به این صورت نظم در چینش پالت ها به خوبی رعایت شده و از آشفتگی و بهم ریختگی ابزار ها در داخل کشو ها جلوگیری می شود.

 

 

پالت ابزار کشویی

در پالت ابزار کشویی عمق پالت ها بیشتر از طول آنها می باشد و باز و بسته شدن پالت ها و دسترسی به ابزار ها به صورت کشویی می باشد.

 

 

پالت ابزار کشویی

پالت ابزار پایه دار

در پالت ابزار پایه دار طول پالت بیشتر از عمق پالت می باشد و در چهار طرف هر پالت چهار پایه تعبیه شده که این پالت ها بوسیله این پایه ها بر روی یکدیگر سوار می شوند.دهانه باز پالت ابزار پایه دار باعث سهولت در امر دستیابی به ابزار های موجود در داخل پالت ابزار ها می شود.

 

پالت ابزار پایه دار

پالت زیر بار

پالت زیر بار نوعی پالت بزرگ و مربع شکل می باشد که برای قرار گیری زیر بارها و اجسامی که میخواهیم از زمین فاصله داشته باشند، قرار می گیرد.پالت زیر بار در نوع فلزی و پلاستیکی در بازار موجود می باشد و قابلیت تحمل وزن تا چند تن را نیز دارا می باشد.

 

 

ابعاد پالت ابزار پلاستیکی

پالت ابزار های موجود در بازار دارای ابعاد مختلف جهت نیاز های مختلف در بازار می باشند.از اندازه های کوچک تا اندازه های بزرگ که به آنها ابر پالت نیز گفته می شود و از این جهت دست شما در انتخاب ابعاد پالت ابزار پلاستیکی باز می باشد و شما به هنگام خرید پالت می توانید نوع و ابعاد پالت مورد نیاز خود را براحتی انتخاب کنید.

 

 

مزایای پالت ابزار پلاستیکی

جنس پلاستیک پلی پروپیلن مقاوم و با کیفیت پالت ابزار پلاستیکی
عمر بالای پالت ابزار پلاستیکی
مقاومت بالا در مقابل رطوبت و فشار و وزن بالا
قابلیت قرار گیری و اتصال تعداد زیادی پالت پلاستیکی به صورت عمودی و روی همدیگر
دسترسی آسان به انواع ابزار ها به جهت نظم بخشی و تفکیک ایجاد شده توسط پالت ها
تولید شده در رنگ های متنوع

 

جهت خرید و سفارش پالت پلاستیکی با مشاوران ما در پاپکو شلف تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *